search
top
Obecnie przeglądane:Księgowość

Jak rozreklamować biuro rachunkowe?

Kancelarii podatkowych istnieje w Łodzi bardzo dużo, praktycznie co ulicę spotkać możemy szyld jakiegoś biura rachunkowego. W jaki sposób ludzie Ci zdobywają klientów? Kto przoduje wśród pozostałych firm proponujących rozliczenia podatkowe przedsiębiorstwom? I w końcu ? jak skutecznie reklamować swoje biuro rachunkowe? Podstawową reklamą naszego biura rachunkowego jest jakość oraz terminowość przekładające się na proponowane przez kancelarię podatkową usługi księgowe Łódź. Wiadomo powszechnie, że tak zwany marketing szeptany, czyli bezpośrednia rekomendacja ze strony klienta przynosi najlepsze efekty w przypadku pozyskiwania nowych klientów, którzy chcą nawiązać współpracę. Dlatego tak ważną rolę odgrywa najwyższa jakość proponowanych przez biuro rachunkowe usług.Nie każdy przedsiębiorca jednak ma okazję pochwalić się obsługującym jego firmę biurem rachunkowym. Warto przygotować się również i na tą okazję. W jaki sposób? Przygotowując materiały i umieszczając je w sieci ? Internet jest pierwszym miejscem, gdzie potencjalny klient zacznie poszukiwania. Nie ma nic prostszego w tych czasach niż odnaleźć biuro rachunkowe Łódź przez Internet, a dodatkowo przejrzeć ofertę kilku firm w krótkim czasie i podjąć decyzję. Dlatego tak ważne jest by być widocznym w sieci ? przede wszystkim posiadać swoją stronę internetową oraz reklamować się w miejscach, gdzie najczęściej zaglądają użytkownicy.Te dwa zabiegi, stosowane regularnie z pewnością przyniosą nam wielu nowych, zadowolonych klientów. W czasach narastającej konkurencji biura rachunkowe muszą postawić także na autopromocję. Zadowolenie klientów oraz dobra widoczność naszego profilu-wizytówki lub strony internetowej w Internecie jest warunkiem niezbędnym, decydującym o powodzeniu danej kancelarii... Czytaj dalej

Rzetelność biur rachunkowych i usług księgowych

Biura rachunkowe coraz częściej zaczynają walczyć o nowych klientów oraz utrzymanie stałych poprzez zdobywanie lojalności swoich klientów. Jednak księgowość jest specyficznym obszarem działalności – tutaj wśród najlepszych graczy można znaleźć się tylko poprzez kilka rzeczy, które najlepiej współgrają ze sobą. Z jakimi składnikami sukcesu mamy do czynienia? O tym w dalszej części artykułu. Co interesuje klienta? Klient szukający biura rachunkowego zainteresowany jest tylko dwoma rzeczami, a właśnie te opcje dają przewagę nad konkurencją. Pierwszą z nich jest jakość oraz terminowość wykonywanych usług. Usługi księgowe Łódź wykonywane powinny być z największą uwagę – w końcu kancelaria podatkowa odpowiada za stan sprawozdań finansowych klienta, nie ma tutaj miejsca na pomyłkę. Biuro rachunkowe zadbać musi także o atrakcyjne ceny lub rabaty dla nowych, jak i stałych klientów. Nic nie buduje takiej lojalności oraz nie napędza nowych potencjalnych klientów jak zachęcające do skorzystania z danych usług ceny. Jest to z pewnością także forma marketingu – lojalni klienci polecą na pewno biuro rachunkowe swoim zaprzyjaźnionym partnerom biznesowym lub znajomym, również prowadzącym swoje interesy. Dwa opisane wyżej elementy są głównym czynnikiem decydującym o powodzeniu i zdobyciu wielu klientów, którzy zostaną z naszą kancelarią podatkową na długie lata. Rzetelne wykonywanie swojej pracy za dobrą cenę, zarówno dla właściciela oraz klienta kancelarii, jest bardzo wskazane, jeżeli na polu księgowości osiągnąć chcemy... Czytaj dalej

Imprezy firmowe a podatek dochodowy

Nie ma chyba osoby, która nie cieszyłaby się z wyjazdu integracyjnego ze swoimi współpracownikami, szczególnie jeśli ma być to wycieczka do wyjątkowego miejsca z mocą ciekawych atrakcji przygotowanych przez pracodawcę. Niestety okazuje się, że i tutaj fiskus sięgnął swoją łapą bowiem uznano, że wszystkie imprezy firmowe to przychód pracownika i musi on od tego zapłacić podatek dochodowy. Konsekwencje tej przykrej decyzji Sądu Administracyjnego są takie, że w miesiącu, w którym pracodawca zorganizował imprezę integracyjną wszyscy pracownicy otrzymają mniejszą pensję netto ponieważ będzie z ustalonej potrącony podatek dochodowy. Wysokość tego „haraczu” zależy od tego jaki koszt imprezy przypadł na jednego pracownika. Od tej kwoty trzeba zapłacić podatek, który może być w wysokości 20 lub 32 %. Wszystko zależy tutaj od progu dochodowego jaki osiąga dana osoba. Okazuje się, że opodatkowane są nie tylko wyjazdowe imprezy firmowe ale generalnie wszystkie. Nawet te w czasie, których nie można stwierdzić kto na ile z nich skorzystał. Podatek zostanie zapłacony przez każdego pracownika na podstawie wyliczenia kosztów poniesionych przez pracodawcę po podzieleniu ich przez ilość pracowników, którzy mogli wziąć udział w imprezie i nie ma tu znaczenia czy rzeczywiście skorzystali z jakiejkolwiek możliwości. Kwestie formalne Cała sprawa z logicznego punktu widzenia jest co najmniej dziwna. Nie wiadomym jest dlaczego na imprezy firmowe został nałożony podatek dochodowy, który musi zapłacić każdy pracownik skoro tak naprawdę przecież spotkanie integracyjne czy nawet wyjazd nie jest tak naprawdę w żaden sposób dochodem pracownika. Wiadomo, że imprezy firmowe mają szereg zalet i dają wręcz morze korzyści jednak tak naprawdę prawdziwym nabywcą profitu jest tu sama firma czyli pracodawca, czy też inwestorzy. To właśnie dzięki imprezom firmowym dochodzi do poprawienia komunikacji w firmie, polepszenia relacji między pracownikami i pracodawcom, zacieśnienia więzów i odprężenia się we własnym towarzystwie. Wszystkie te elementy przyczyniają się do produktywności całego zespołu pracowniczego czyli do zysków firmy a nie koniecznie poszczególnych jednostek pracujących na te zyski. Tak czy inaczej podatek zapłacić trzeba czy zgadzamy się z decyzją sędziów czy też nie. Nikt przecież nie chciałby zadzierać z fiskusem a już z pewnością nie na tle czegoś równie przyjemnego jak imprezy firmowe bo z pewnością nie ulega wątpliwości, że niektóre z nich wspominamy latami ciesząc się z możliwości wzięcia w nich... Czytaj dalej
top